wtorek, 30 grudnia 2008

(dobre rady)

Kiedys mialam takiego bloga, na którym opisywalam rozne damsko-meskie sytuacje i konfiguracje (obawiam sie, ze jeszcze gdzies wisi...). Potem przestalam, ale ten wpis moglby sie na nim znalezc. Dedykuje go wszystkim panom (chyba jest was, yyy... dwoch?) ktorzy tu zagladaja.
1. Kiedy jestes z kobieta i wyjezdzasz, a ona czeka i teskni, a tobie podoba sie tam, dokad wyjechales, napisz:
"jest tu bardzo pieknie, chcialbym tu zostac, ale martwi mnie, ze nie ma cie obok mnie, chcialbym cie wziac w ramiona, a nasza rozlaka jest trudna do zniesienia, mysle jednak, ze powinienem wykorzystac te szanse i zostac tu dluzej, moze przyjedziesz?"
W zadnym wypadku nie pisz:
"Ani mysle wracac". "Bawie sie tu super". "W domu nic mnie nie trzymalo".
2. Kiedy jestes z kobieta, zwlaszcza jesli od niedawna, nie popisuj sie swoja potrzeba wolnosci. Nie mow:
"Fajnie jest miec wynajete mieszkanie, bo zawsze mozna wyjechac". "Jestem takim wolnym duchem. Kocham podroze i najchetniej co dzien budzilbym sie w innym miejscu". "Niepotrzebna mi stabilizacja. Najważniejsza jest wolnosc".
3. Nigdy, przenigdy nie mow "nigdy" w kontekscie malzenstwa i posiadania potomstwa. Nawet jesli twoja kobieta wczesniej nawet przez chwile nie pomyslala o malzenstwie, ani potomstwie, kiedy tylko powiesz, ze z toba sie ich nie doczeka, na pewno zacznie.
4. Nie wspominaj zbyt czesto o malzenstwie i potomstwie. Nawet jesli twoja kobieta wczesniej marzyla o bialej sukni i trojce malenstw, jak ja pomeczysz, myslec bedzie o nich tylko w kontekscie obciachowych zabaw weselnych i brudnych pieluch. Fuj.
5. I nade wszystko: nie opowiadaj bez przerwy o swoich wadach. Jakzesz ja juz sie od roznych kolesi nasluchalam: "mam taki trudny charakter...", "nie mam najlepszych kontaktow z ludzmi...", "brakuje mi pewnosci siebie...", "wlasciwie to ja nie wiem, jak moge sie komukolwiek podobac...". Po takich tekstach dziewczyna zaczyna myslec, ze cos z nia nie tak, skoro zwiazala sie z taka ciapa. A przeciez wolalaby sama odkryc wasza ciapowatosc! To takie urocze!